Sunday, June 20, 2010

Dua Peristiwa akan Bermula Hari Ini!

Peristiwa 1

Pengundian bagi memilih calon-calon Jawatankuasa Tadbir Badan Kebajikan Pekerja sesi Julai 2010 hingga Jun 2012 akan bermula pada hari ini yang di mulakan di Kompleks Bangunan YSHHB selama dua hari dan akan di teruskan di Sekolah YSHHB pada hari Rabu 23-06-10 dan akan berakhir di Pejabat YSHHB di Jalan Kumbang Pasang pada Jumaat 25-06-10.
.
Undilah mereka yang awda fikirkan layak dengan mengambil kira kridabiliti dan komitmen yang anda fikirkan ada pada diri seseorang Calon itu. Mereka yang terpilih nanti akan mengalas tanggungjawab dari semua Ahli-ahli yang pada masa ini hampir mencecah 275 orang. Sama-samalah kita nantikan keputusannya di Mesyuarat Agung nanti yang akan di adakan pada 01-07-10 di Dewan Kuliah Sekolah Menengah YSHHB bermula jam 1.45 petang.
.

IMG_8924
IMG_8935IMG_8898


untuk menyaksikan gambar keseluruhan pengundian di KBY sila klik

.

Peristiwa 2
.
Malam ini bermula jam 7.00 malam bertempat di Dewan Sekolah Rendah YSHHB akan berlangsung Perlawanan Bulu Tangkis antara Rumah-rumah BKP YSHHB. Malam ini kita akan meyaksikan perlawanan pembukaan antara rumah Anbarah menentang rumah Khudri. Siapakah yang akan bakal menjuarainya sama-sama tah kitani nantikan. Bagi Penyokong dan Pemain selamat berjuang dan meriahkan lah suasana perlawanan dengan Penyokong-penyokong yang akan mengamatkan lagi suasana........... Selamat Berjuang.

No comments: